fredag 21. juni 2013

Altered metallbokser med Graphic 45 Secret Garden

Jeg hadde lyst til å lage litt oppbevaring til kaffekapsler og te-lys til campingvogna. På loppemarked kom jeg over fem gamle tebokser som jeg tok med meg. Disse har jeg nå dekorert og har med i campingvogna. Størrelsen var akkurat passe til det jeg skule bruke de til.
Boksene har jeg grunnet med gesso før jeg malte de med to strøk hvit akrylmaling. Så dekorerte jeg de med mønsterark, klistremerker, chipboard og tags and pockets fra Graphic 45's Secret Garden serien. Jeg har også brukt blonder, bling, sommerfugler og andre ting som jeg har i samlingen min.
Her ser dere forsiden på boksene:





Jeg har også en film på youtube som viser alle sidene på boksene. Filmen finner du her:

Har også laget to t-lysestaker av tomme leverposteibokser. Disse er behandlet og dekorert på samme måte som boksene over. Jeg vært nøye med hvor jeg har pynten slik at det ikke tar fyr. De ble seende slik ut:


Takk for at du titter innom. Ha en flott dag :)

1 kommentar:

  1. Åhh...du og du...så lekkert ! :)
    Skikkelig flott altså....utrolig koselige og herlige :)

    Ønsker deg en fortsatt god helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...