tirsdag 11. juni 2013

After eight dispenser med ark fra Graphic 45

For en stund siden skulle vi i 40 års lag. Jubilanten arrangerte en kosert i kirka og ønsket seg penger til den lokale menigheten. Jeg hadde lyst til å lage et kort som ble som et lite minne fra dagen. Resultatet ser dere under. Dispenseren er laget av svart kartong som er dekorert med ark fra Graphic 45 sin Old curiosityshop,. Jeg har brukt spellbinders dies til bunnen og toppen av selve esken, martha stewart punsh og fuglen på toppen er stanset ut med dies fra Sizzix/Tim Holtz.
Ideen og inspirasjonen til fugleburet på toppen har jeg fått fra Annes papercreations. Ho lager utrolig masse flott. Videoen om kronen som har inspirert meg finner du her.
På sidene av dispenseren har jeg laget to tager som jeg kunne skrive en liten hilsen på.

Dispenseren ble seende slik ut:


 


Tagene ble seende slik ut:


Takk for at du titter innom. Ha en flott og kreativ dag :)

1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer. Ha en flott dag :)

Kort

Kortet i dag er et mini slimline kort og det er ikke laget til en spesiell anledning. Basen er kremfarget kartong. Panelene er stanset ut me...